Kjällan

Mja, exakt vad titeln säger. Är bjuden på en hotellnatt i detta paradis av paradis. Mitt jobb är fantastiskt!

Tjernobyl.

Ursäkta underrubriken men visste inte hur jag smidigt skulle byta från en norrländsk idyll till ett radioaktivt bromsspår. Nåja. Började diskutera saker runt det här med en klasskamrat vilket fick mig att slå upp staden i google earth. Dom har censurerat själva stadskärnan vilket är väldigt upprörande. Visserligen kan man se fotografier från själva reaktorn och andra saker. Vissa bilder borde hamna under rubriken "Börje och Ingas svampplockning våren 2003" men det spelar ingen roll. Det är uppenbarligen en konspiration, vi ska inte se alla muterade och groteska djur som famlar omkring där med spontana tänder och banjos. Jag kräver rättvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0