Glitter and Doom

Mina kära vänner och bekanta. Mina låtsaskompisar och hjärnspöken. Jag är tillbaka efter en helg som minst sagt kan beskrivas som stökig och fantastiskt rolig. Måste göras om.

Har tidigare hävdat att jag fått en släng av mjölkallergi vilket mest troligt också är fallet men innan jag slänger alla Mamma-mu relaterade produkter vill jag först skaffa lite mer empiriskt stöd. Om det är så att jag nu inte tål laktos längre borde det finnas något bra test för detta som är lite mer rock n' roll än läkarbesök men lite mindre dödsförakt än en spruta laktos i armen. Jag ska dricka en milkshake vilket borde ge mig ett slutgiltigt svar. Återkommer med resultatet.

Ja just ja. Rubriken. Kolla upp den, namnet leder er till en skiva som är helt fantastisk. Dock måste den lyssnas från början till slut för bästa effekt.

Kommentarer
Postat av: Håkan

När jag lyssnade på glitter and doom för första gången förra veckan blev jag chockerad över hur fruktansvärt brutal hans röst låter nu alltså. Fattar fan inte hur han gör det. Omöjligt bra.

2009-12-07 @ 23:06:17
URL: http://honkiie.blogspot.com
Postat av: Erik

Håller med Håkan, det är som att lyssna på ett bluesmonster. Jävligt awesome.

2009-12-08 @ 17:17:47
Postat av: MAttan

Tävling; den som först sveper 3liter mjölk vinner :)

2009-12-08 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0