NH

Jobbade på NH igår. Var helt okej roligt förutom att det totalt förstörde alla chanser att nu ha kul på krogen igen. Alla extrema idioter som i fyllans grepp gör och säger de korkaste sakerna. Folk som inte kan stå. Folk som försvinner in på toan i 40 minuter.

  • Do you have condoms? Like for sale?
  • Jaja, vi kommer snart ut från toan
  • Jamen, du måste ju förstå. Jag kan inte ta sidor eftersom jag liksom är kompis med er båda. Men hon är ändå en bitch om hon inte förstår att du inte vill ha henne. Ibland blir jag faktiskt så jävla less på henne.
  • Vet du av någon efterfest?
  • Jes, ai am eiteen but i has nå core-legg, cänt i cåm in?
  • Öj, jag tappade mobilen (från corona) kan du kasta upp den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0